
Την Τετάρτη 27 Αυγούστου πραγματοποιήθηκαν από τον Δήμαρχο Προσοτσάνης κ. Θόδωρο Αθανασιάδη, τον Πρόεδρο της Κοινότητας Αργυρούπολης κ. Χαράλαμπο Σπυριδόπουλο και τον Πρόεδρο του ΚΑΠΗ τα εγκαίνια επαναλειτουργίας του ΚΑΠΗ Αργυρούπολης. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Αντιπεριφερειάρχης Κοινωνικής Πολιτικής κ. Αλέξης Παναγιωτίδης, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Στέφανος Γεωργιάδης, καθώς και πολλοί Δημοτικοί Σύμβουλοι του Δήμου Προσοτσάνης.

Σε δήλωσή του ο Πρόεδρος της Κοινότητας Αργυρούπολης κ. Χαράλαμπος Σπυριδόπουλος ανέφερε τα εξής: «Τη μέρα αυτή μοιραζόμαστε όλοι μαζί την χαρά μιας νέας αρχής. Καταφέραμε να φτιάξουμε έναν όμορφο χώρο με αγάπη και όρεξη. Ένα σημείο συνάντησης, δραστηριοτήτων και χαράς, όπου οι άνθρωποι μας θα μπορούν να περνούν δημιουργικά τον χρόνο τους, με σεβασμό και φροντίδα. Εύχομαι καλή αρχή στην συντονιστική επιτροπή καθώς και καλές εκδρομές στα μέλη όπου ήδη από τον πρώτο μήνα έχουν ξεπεράσει τις 80 εγγραφές».

Ο Δήμαρχος Προσοτσάνης κ. Θόδωρος Αθανασιάδης δήλωσε: «Εύχομαι καλή αρχή στο ΚΑΠΗ Αργυρούπολης και καλές εκδρομές στα μέλη του. Ως Δημοτική Αρχή θα στηρίξουμε το νέο αυτό ξεκίνημα με όλες μας τις δυνάμεις».

Ο Αντιπεριφερειάρχης Κοινωνικής Πολιτικής κ. Αλέξης Παναγιωτίδης, σε δήλωσή του, επεσήμανε: «Να ευχηθώ κι εγώ καλή αρχή σε όλα τα μέλη και πολλά συγχαρητήρια στη Δημοτική Αρχή. Θα σταθώ κυρίως στον Πρόεδρο της κοινότητας ο οποίος παρά τη τόσο νέα ηλικία έχει δείξει από την αρχή την αγάπη του για το χωριό και κυρίως για τους μεγαλύτερους σε ηλικία ανθρώπους του χωριού, πράγμα για το οποίο θα πρέπει να είστε πολύ ευτυχισμένοι και χαρούμενοι. Από πλευράς μου θα συμβάλω με κάθε τρόπο στην υποστήριξη του ΚΑΠΗ Αργυρούπολης και μαζί θα φτιάξουμε ένα από τα πιο δυναμικά ΚΑΠΗ της Δράμας».


