ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ Γ.Σ. ΔΟΞΑ Λ. ΚΑΛΛΙΝΙΚΙΔΗ

Σε δήλωση του Προέδρου του Γ.Σ. Δόξα Λευτέρη Καλλινικίδη, με αφορμή τη λήξη της αγωνιστικής σεζόν, αναφέρονται τα εξής:

Με την ευκαιρία της ολοκλήρωσης της αγωνιστικής περιόδου 2025–2026, η ομάδα της Δόξας Δράμας απέδειξε για ακόμη μία φορά τη δύναμη και την ιστορία της, που μετρά ήδη 108 χρόνια. Μια δύναμη που αντλούσε και συνεχίζει να αντλεί από τον φίλαθλο κόσμο της Δράμας.

Το σημερινό Διοικητικό Συμβούλιο παρέλαβε μια ιδιαίτερα δύσκολη κατάσταση, η οποία δεν επέτρεψε την πλήρη εστίαση στο αγωνιστικό κομμάτι. Παρ’ όλα αυτά, είμαστε ικανοποιημένοι από την προσπάθεια που καταβλήθηκε.

Ευχαριστούμε θερμά κάθε παίκτη, προπονητή και φίλαθλο που στάθηκε δίπλα στον σύλλογο αυτή τη χρονιά.

Η αγωνιστική περίοδος ολοκληρώθηκε, όμως εμείς συνεχίζουμε να παλεύουμε με στόχο την πρόοδο και το καλό του συλλόγου μας. Πιστεύουμε ότι θα γίνουμε ακόμη πιο δυνατοί έχοντας στο πλευρό μας τόσο τον πολιτικό όσο και τον επιχειρηματικό κόσμο της Δράμας.

Με αφορμή τις άγιες ημέρες, ευχόμαστε από καρδιάς καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση σε όλους τους Δραμινούς φιλάθλους και σε όλο τον κόσμο.

Με εκτίμηση,

Εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου

Γ.Σ. Δόξα Δράμας

Ο Πρόεδρος

Λευτέρης Ι. Καλλινικίδης