
Προς τον Δήμαρχο Δράμας
ΘΕΜΑ: Ευχαριστήρια επιστολή για τη χρήση δημόσιων χώρων
Αξιότιμε κ. Δήμαρχε,
Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, δια του Αντιπεριφερειάρχη της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας, εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες προς τον Δήμο Δράμας για την πολύτιμη συνεργασία και την άμεση ανταπόκριση στο αίτημά μας για χρήση των δημόσιων χώρων στο πλαίσιο της θεματικής πεζοπορίας που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 18 Σεπτεμβρίου 2025, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Βιώσιμης Κινητικότητας.
Η χρήση των συγκεκριμένων χώρων, σημείων αναφοράς για την πόλη μας, συνέβαλε καθοριστικά στην ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή της δράσης, δίνοντας τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να ενημερωθούν, να ευαισθητοποιηθούν και να απολαύσουν την εκδήλωση.
Σας ευχαριστούμε θερμά για τη συνεργασία σας και την υποστήριξή σας σε δράσεις που προάγουν τη βιώσιμη μετακίνηση και την ποιότητα ζωής στην πόλη μας.
Προς το Τμήμα Τροχαίας Δράμας
ΘΕΜΑ: Ευχαριστήρια επιστολή για τη συμβολή σας στη θεματική πεζοπορία
Αξιότιμε κ. Διοικητά,
Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, δια του Αντιπεριφερειάρχη της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας, εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες προς την Υπηρεσία σας για την πολύτιμη συμβολή και τη στήριξή σας στη θεματική πεζοπορία που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 18 Σεπτεμβρίου 2025, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Βιώσιμης Κινητικότητας.
Η άριστη συνεργασία μας και η ουσιαστική παρουσία της Τροχαίας Δράμας συνέβαλαν καθοριστικά ώστε η δράση να διεξαχθεί με απόλυτη ασφάλεια, προσφέροντας στους πολίτες τη δυνατότητα να συμμετάσχουν απρόσκοπτα και να απολαύσουν την εκδήλωση.
Η συμβολή σας ανέδειξε, για ακόμη μία φορά, τον καθοριστικό ρόλο της Τροχαίας στην προαγωγή της οδικής ασφάλειας και στην υποστήριξη δράσεων που στοχεύουν στη βελτίωση της ποιότητας ζωής στην πόλη μας.
Σας ευχαριστούμε θερμά για την άψογη συνεργασία και ευχόμαστε να συνεχίσουμε μαζί, με τον ίδιο ζήλο και αφοσίωση, την υλοποίηση αντίστοιχων πρωτοβουλιών προς όφελος της κοινωνίας.
ΘΕΜΑ: Ευχαριστήρια επιστολή για τη συνδρομή σας στη θεματική πεζοπορία
Προς το Περιφερειακό Τμήμα Δράμας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού
Αξιότιμη κ. Πρόεδρε,
Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, δια του Αντιπεριφερειάρχη της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας, εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες προς το Περιφερειακό Τμήμα Δράμας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού για την πολύτιμη συνδρομή και υποστήριξή σας στη θεματική πεζοπορία που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 18 Σεπτεμβρίου 2025, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Βιώσιμης Κινητικότητας.
Η παρουσία και η συμβολή σας στην παροχή πρώτων βοηθειών και στην ασφάλεια των συμμετεχόντων συνέβαλαν καθοριστικά ώστε η δράση να διεξαχθεί ομαλά και με ασφάλεια, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη των πολιτών και την επιτυχία της εκδήλωσης.
Σας ευχαριστούμε θερμά για την άψογη συνεργασία και την αφοσίωσή σας στην κοινωνική προσφορά και ευχόμαστε να συνεχίσουμε από κοινού την υλοποίηση παρόμοιων δράσεων που προάγουν τη βιώσιμη μετακίνηση και την ποιότητα ζωής στην πόλη μας.

