ΟΙ ΕΝΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΗΤΤΕΣ ΑΠΟ ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟ ΚΑΙ ΞΑΝΘΗ ΕΘΕΣΑΝ ΣΕ ΡΟΛΟ ΚΥΝΗΓΟΥ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΑΕΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΜΟΝΟ ΝΙΚΗ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 21-2-2026 ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ (ΓΗΠΕΔΟ ΛΑΓΚΑΔΑ)

  • Γιώργος Αγγελίδης (προπονητής Δόξας): Υπάρχει η βάση για μια Δόξα με προοπτική
  • Ο κόσμος χειροκρότησε τους παίκτες της Δόξας ως αναγνώριση
  • Η ρεαλιστική προσέγγιση της φετινής πορείας έχει θετικό πρόσημο

Έμειναν 2 αγωνιστικές πριν τα play off και Play out στη Γ’ Εθνική και η Δόξα από πρωτοπόρος βρέθηκε στη 3η θέση με -5 και -4 βαθμούς από Πανθρακικό και Ξάνθη.

Καμία υποστολή σημαίας, είναι το σύνθημα αλλά και το DNA του συλλόγου και οι ήττες – μαχαιριές εντός έδρας από Πανθρακικό και Ξάνθη έστειλαν πέραν από συναισθήματα και μηνύματα για αποκωδικοποίηση και ανάλυση.

Ο πρωταθλητισμός που προέκυψε

Η Δόξα της φετινής περιόδου 2025-26 δομήθηκε με κυρίαρχο προσανατολισμό την ανάδειξη του τοπικού στοιχείου με αποτέλεσμα 20 από τους 25 παίκτες να είναι παιδιά εντός Νομού.

Η επιλογή του κόουτς Αγγελίδη έδωσε bonus στην ομάδα αφού κατάφερε μαζί με τους συνεργάτες του να «κερδίσουν τους παίκτες και ταυτόχρονα να τους «δέσουν» ψυχικά στην ομαδικότητα με θετικό προσανατολισμό.

Οι 20 αγωνιστικές στέλνουν πολλά μηνύματα ότι η ομάδα είναι α’ ταχύτητας, ότι η ομάδα χρήζει αγωνιστικής ενίσχυσης και ότι η ομάδα έχει μέλλον.

Οι πρόσφατες ήττες ήρθαν σε ολιγωρίες και στο νεαρό του ρόστερ έναντι αντιπάλων που το εκμεταλλεύτηκαν ακαριαία.

Σε ρόλο κυνηγού

Σε ρόλο κυνηγούν πριν τα play off τέθηκε βαθμολογικά η ομάδα και καλείται το Σάββατο 21-2-26 κόντρα στον Ηρακλή Θερμαϊκού να σταθεί όρθια, αγωνιστικά και ψυχολογικά.

Γ. Αγγελίδης: Υπάρχει η βάση

Στο δικό του κομμάτι ο προπονητής της Δόξας Γιώργος Αγγελίδης στάθηκε κοντά στους παίκτες του και είπε ότι πλέον για τον επόμενο σχεδιασμό υπάρχει ως δεδομένο μια βάση αποδοχής ως εφαλτήριο.