ΜΕ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ, ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ ΟΙ ΜΑΥΡΑΕΤΟΙ ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΝΤΕΡΜΠΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟ ΕΧΟΝΤΑΣ ΩΣ ΣΤΟΧΟ ΤΟ ΘΕΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

  • Ενθουσιασμός στις τάξεις των φιλάθλων μετά το καταιγιστικό 4-2 επί της Μηχανιώνας
  • Γιώργος Αγγελίδης (προπονητής Δόξας): Πάμε στο ντέρμπι με πλάνο κυριαρχίας
  • Θόδωρος Παπαδόπουλος (παλαίμαχος τερματοφύλακας και προπονητής): Η Δόξα παίζει το πιο καλό ποδόσφαιρο των τελευταίων ετών
  • Σάββας Σερτσόγλου (συνεργάτης Άγγελου Καλλινικίδη): Καταφέραμε και φέτος να φτιάξουμε μια «οικογένεια»

Υπάρχουν αναμετρήσεις που έμειναν χαραγμένες σε αυτούς που τις παρακολούθησαν. Έτσι στις 2 Νοεμβρίου 2025 η αναμέτρηση Δόξα – Ποσειδών Ν. Μηχανιώνας πέρασε ως έντονη ανάμνηση.

Τίποτα δεν γίνεται τυχαία, πόσο δε το ποδόσφαιρο. Έτσι και η εικόνα των Μαυραετών έχει τις εξηγήσεις της, που είναι η διοικητική ηρεμία και συνέπεια της οικογένειας Καλλινικίδη, ο χαμογελαστός προπονητής Γιώργος Αγγελίδης και το ρόστερ που παλαιοί – νέοι έγιναν ΟΜΑΔΑ.

Η αήττητ Δόξα μπαίνει στα ντέρμπι του Νοεμβρίου με θετικό κλίμα. Με τα παραπάνω στοιχεία θα παραταχθεί στο ΔΑΚ Κομοτηνής την Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2025 στο ματς – φωτιά με τον Πανθρακικό.

Ο ίδιος ο πρωτεργάτης, ο προπονητής κ. Αγγελίδης, μας είπε ότι το πλάνο δεν θα αλλάξει λόγω αντιπάλου. Ένα πλάνο που θέλει δημιουργικό ποδόσφαιρο κατοχής και κυριαρχίας.

Ποτέ μόνη

Είναι το σύνθημα που οι φίλοι της Δόξας το έχουν κάνει πράξη και γεγονός σε όλα τα ματς. Έτσι και την Κυριακή η ιαχή υπέρ της ομάδας θα ακουστεί στην πρωτεύουσα της Θράκης.

Θ. Παπαδόπουλος: Εύγε στην ομάδα!

Έχει εμπειρία 40 ετών, ξέρει από αποδυτήρια και μιλά σπάνια. Ο λόγος για τον Θόδωρο Παπαδόπουλο που εκθειάζει όλη την παρουσία της ομάδας και επαινεί τον κόουτς Αγγελίδη.

Σ. Σερτσόγλου: «Δεχόμαστε ακόμα και τώρα πόλεμο και κακοπροαίρετη κριτική από πολλούς, ακόμα και μέσα από τη Δράμα»

Σε ανάρτησή του, ο Σάββας Σερτσόγλου, συνεργάτης του Άγγελου Καλλινικίδη, ανέφερε τα εξής:

Αφιερωμένο σε όλους αυτούς που το καλοκαίρι με κατηγορούσαν ότι η ομάδα θα πέσει, γιατί δεν πήραμε «παιχταράδες», σύμφωνα με τα δικά τους δεδομένα…

Πήραμε και κρατήσαμε ότι καλύτερο υπήρχε εκείνη την περίοδο (κατά την άποψη μας), στην προπονητική μας ομάδα. Από τον προπονητή, τον βοηθό, τον γυμναστή κλπ κλπ μέχρι και τον φροντιστή!!!

Με μεθοδικότητα, με καθαρά ποδοσφαιρικό προγραμματισμό και πλήρη προσήλωση, φτιάξαμε μια αμιγώς ποδοσφαιρική ομάδα (αν και έγιναν κάποια λάθη τα οποία θα τα διορθώσουμε ελπίζω σύντομα)!!!

Εκτός από όλα αυτά όμως, καταφέραμε και φέτος να φτιάξουμε μια «οικογένεια», με όσο το δυνατόν πιο επαγγελματική την καθημερινότητα των ποδοσφαιριστών μας.

Άξιζε κάθε λεπτό, κάθε ώρα, κάθε ξενύχτι στο πήγαινε-έλα, καθώς και κάθε από όλες αυτές τις ατελείωτες ώρες στο τηλέφωνο για την ομάδα και ας δεχόμαστε ακόμα και τώρα πόλεμο και κακοπροαίρετη κριτική από πολλούς, ακόμα και μέσα από τη Δράμα!!!

Εγώ έχω πίστη στην ομάδα και σε αυτό που δημιουργήσαμε.

Η επόμενη αγωνιστική

Η 8η αγωνιστική στον 1ο όμιλο της Γ’ Εθνικής έχει ως εξής:

Απόλλων 1960 – Ξάνθη

Αετός Οφρυνίου – Κιλκισιακός

ΠΑΟΚ Κρηστώνης – Θερμαϊκός Θέρμης

Πανθρακικός – Δόξα Δράμας

Ποσειδών Ν. Μηχανιώνας – Ηρακλής Θερμαϊκού

Ορέστης Ορεστιάδας – ΠΑΟΚ Δυτικού

Η βαθμολογία

  1. Ηρακλής Θερμαϊκού 19
  2. Δόξα Δράμας 17
  3. Πανθρακικός 16
  4. Ξάνθη 13
  5. Ποσειδών Ν. Μηχανιώνας 12
  6. Κιλκισιακός 7
  7. Θερμαϊκός Θέρμης 6
  8. ΠΑΟΚ Κρηστώνης 6
  9. Αετός Οφρυνίου 5
  10. ΠΑΟΚ Δυτικού 5
  11. Απόλλων 1960 4
  12. Ορέστης Ορεστιάδας 1