Η Ένωση Ξενοδόχων Δράμας και οι Δήμοι του Νομού Δράμας διοργανώνουν διημερίδα για την Τουριστική Ανάπτυξη της Δράμας, στις 8 και 9 Οκτωβρίου, στο ξενοδοχείο «ΚΟΥΡΟΣ».

Στο πλαίσιο της διημερίδας θα γίνει η ανακοίνωση και παρουσίαση του νέου Οργανισμού Διαχείρισης Τουριστικού Προορισμού (DMO), στον οποίο συμμετέχουν οι Δήμοι και ιδιώτες βάσει των Σχεδίων Συνεργασίας που υλοποιήθηκαν μέσω του προγράμματος LEADER.

Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας διαμορφώθηκαν Σχέδια Συνεργασίας μεταξύ φορέων ιδιωτικού και δημόσιου χαρακτήρα και συγκεκριμένα συνεργασία της Ένωσης Ξενοδόχων Δράμας με τους πέντε Δήμους της περιοχής — Δράμας, Παρανεστίου, Δοξάτου, Προσοτσάνης και Νευροκοπίου και συνεργασία της Ένωσης Ξενοδόχων Δράμας με μικρές επιχειρήσεις του Νομού Δράμας, τους: Κληρονόμους Βασιλείου Παπαδόπουλου, την Ένωση Οινοπαραγωγών Δράμας, την εταιρεία Lapti Μονοπρόσωπη ΙΚΕ και τον Καλλίνη Σωτήριο.