Συνάντηση στην Αθήνα για τα προβλήματα των αγροτών θα πραγματοποιηθεί την προσεχή Τρίτη 19 Μαΐου 2026, σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά από τον Βουλευτή Ν.Δ. Νομού Δράμας κ. Δημήτρη Κυριαζίδη.

Συγκεκριμένα, ο κ. Κυριαζίδης δημοσιοποίησε επιστολή του προς τον Αντιπεριφερειάρχη Δράμας, η οποία κοινοποιείται στους Δημάρχους του Νομού Δράμας, τον Πρόεδρο της Ε.Α.Σ. Δράμας και τους εκπροσώπους αγροτικών φορέων και αποτελεί πρόσκληση συμμετοχής στη συνάντηση.

Η επιστολή έχει ως εξής:

Κ. Αντιπεριφερειάρχα,

Σε συνέχεια της σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε την 8η Μαΐου 2026 στην Αντιπεριφέρεια Δράμας και κατόπιν των δεσμεύσεών μου για την άμεση προώθηση των κρίσιμων ζητημάτων που απασχολούν τον αγροτικό κόσμο της περιοχής μας, σας ενημερώνω για τα εξής:

Μετά από συντονισμένες ενέργειες και σχετική ενημέρωση προς τους αρμόδιους Υπουργούς και τον Διοικητή της ΑΑΔΕ, καθορίστηκε η διεξαγωγή συνάντησης εργασίας. Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί την προσεχή Τρίτη, 19 Μαΐου 2026 και ώρα 13:30, στο Γραφείο του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Μαργαρίτη Σχοινά.

Στη σύσκεψη θα συμμετάσχουν εκπρόσωποι των Υπουργείων Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων και Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών καθώς και της ΑΑΔΕ, με σκοπό την εξεύρεση λύσεων στα θέματα που τέθηκαν κατά τη συνάντηση. Σημειώνεται ότι για την πορεία της συνάντησης και την επίλυση των ζητημάτων έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης, κ. Κωστής Χατζηδάκης, ύστερα από σχετική του ενημέρωση από πλευράς μου.

Παρακαλώ για την έγκαιρη προσέλευσή σας.

Με εκτίμηση,

Δημήτρης Κυριαζίδης

Βουλευτής Ν. Δράμας