Εγκρίθηκε από τον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών κ. Στέλιο Πέτσα η χρηματοδότηση από το πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης» του έργου «Βελτίωση βατότητας αγροτικού οδικού δικτύου του Δήμου Δοξάτου», προϋπολογισμού 6.126.000 ευρώ.
Τον περασμένο Οκτώβριο κατατέθηκε στο πρόγραμμα «Αντώνη Τρίτσης» από τον Δήμο Δοξάτου μελέτη αγροτικής οδοποιίας, η οποία εκπονήθηκε από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου και χθες (3/6) εγκρίθηκε η χρηματοδότηση «μαμούθ» του έργου από το Υπουργείο Εσωτερικών.
Το συγκεκριμένο έργο, αλλά και τα υπόλοιπα έργα του Δήμου Δοξάτου στο «Αντώνης Τρίτσης», αποτέλεσαν αντικείμενο της συνάντησης που είχαν ο Δήμαρχος Δοξάτου κ. Θέμης Ζεκερίδης και η Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων – Προγραμματισμού Πληροφορικής Διαφάνειας και Περιουσίας κα Κυριακή Παπαζώτου, παρουσία του Βουλευτή Ν.Δ. Νομού Δράμας κ. Κωνσταντίνου Μπλούχου, με τον Αναπληρωτή Εσωτερικών κ. Στέλιο Πέτσα, στα μέσα του προηγούμενου μήνα.
Σε απόφασή της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Δοξάτου, σχετικά με την προτεραιοποίηση των έργων του Δήμου στο πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης», για το έργο «Βελτίωση βατότητας αγροτικού οδικού δικτύου του Δήμου Δοξάτου», ως επιχειρηματολογία για τη χρηματοδότηση του συγκεκριμένου έργου, αναφέρονταν τα εξής:
«Ο Δήμος Δοξάτου είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος Δήμος της Π.Ε. Δράμας, της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης που συστάθηκε με το Πρόγραμμα Καλλικράτης και προέκυψε από την συνένωση των προ υπαρχόντων Δήμων Δοξάτου και Καλαμπακίου. Η έκταση του νέου Δήμου είναι 244,1 km2 και ο πληθυσμός του 14.516 κάτοικοι σύμφωνα με την απογραφή του 2011. Είναι ένας Δήμος κατεξοχήν αγροτοκτηνοτροφικός με πρωτογενή παραγωγή για την οποία κάνουμε προσπάθειες δημιουργίας συνθηκών για την καθετοποίησή της με τυποποίηση προϊόντων. Το 2019 η καλλιεργήσιμη επιφάνεια γης ήταν περίπου 143.000 στρέμματα, ενώ ο κτηνοτροφικός πληθυσμός ήταν το ίδιο έτος 36.000 ζώα, ενώ το πλήθος των αγροτικών εκμεταλλεύσεων ανέρχεται σε 1400 περίπου.
Θεωρούμε λοιπόν ότι βασικός μοχλός για την επιτυχία του εγχειρήματος μας είναι η δημιουργία ενός δικτύου αγροτικής οδοποιίας που θα μπορέσει να υποστηρίξει την προσπάθειά μας. Το εκτεταμένο δίκτυο αγροτικής οδοποιίας το οποίο προτείνουμε είναι αποτέλεσμα της ανυπαρξίας υποδομών που υπάρχουν σήμερα και δημιουργούν προβλήματα στους γεωργούς και κτηνοτρόφους. Χαρακτηριστικό είναι δε ότι υπάρχουν αγρότες που δυσκολεύονται ακόμα και στην πρόσβασή τους (ακόμα και με μεγάλα οχήματα) στην αγροτική τους εκμετάλλευση».