Στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου, την Παρασκευή 29 Αυγούστου 2025, τέθηκε στον Δήμαρχο Δράμας κ. Γιώργο Παπαδόπουλο, το ζήτημα με τον τοιχίο στην περιοχή της Αγίας Βαρβάρας.

Υπενθυμίζεται ότι στο πρόγραμμα της Κοινότητας Δράμας για το 2026 συμπεριλήφθη εγγραφή ύψους 100.000 ευρώ σχετικά με την «Κατασκευή Πράσινου Ηχοπετάσματος (Green Noise Wall)» και την «Κατεδάφιση Υφιστάμενου Τοίχου στις Πηγές Αγίας Βαρβάρας (επί της οδού Πατριάρχου Μητροπολίτου Διονυσίου)». Η δημοσιοποίηση του θέματος προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ ανοικτή επιστολή προς τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Δράμας απέστειλε η Οικολογική Κίνηση Δράμας, ζητώντας να μην κατεδαφιστεί ο τοίχος (Περισσότερα ΕΔΩ).

Για το όλο ζήτημα, ο Δήμαρχος κ. Παπαδόπουλος προχώρησε στην εξής τοποθέτηση:

«Θέλω να πω με πολύ καλοπροαίρετη διάθεση σε όλα τα μέσα. Όταν αναπαράγετε κάτι, καλό είναι να το ακούτε από τον καθ’ ύλην αρμόδιο και όταν διαβάζετε κάτι –δεν κάνω υπόδειξη- βρήκατε ένα ποσό στη “Διαύγεια” που λέει κάτι συγκεκριμένο. Αυτό δεν σημαίνει ότι αύριο πήραμε τις βαριοπούλες και τα μηχανήματα και πηγαίνουμε εκεί και γκρεμίζουμε. Μια εξέλιξη για ένα τέτοιο σημαντικό έργο έχει να περάσει από διάφορα στάδια, όπως έχει να περάσει από ένα βασικό στάδιο. Το να γκρεμίσεις είναι εύκολο, το να δημιουργήσεις είναι δύσκολο. Άρα εμείς πρέπει πρώτα να σχεδιάσουμε τη δημιουργία και μετά την κατεδάφιση. Μένω σε αυτό. Δεν έχω πει τίποτα δημόσια. Πρώτη φορά μιλάω. Έχω δει ότι όλοι έχουν πάρει ένα στυλό και ένα χαρτί και γράφουν στα διάφορα μέσα ενημέρωσης και ειδικά στο Facebook, το μεγάλο αυτό μέσο προβολής που καθένας γράφει ό,τι θέλει και που δεν υπάρχει και βάση. Αβάσιμα είναι τα πάντα. Εμείς κάναμε μια εγγραφή κάποιων χρημάτων σε ό,τι αφορά την Κοινότητα Δράμας, για να δούμε τι θα κάνουμε. Και φυσικά το τι θα κάνουμε έχει να κάνει με τεκμηρίωση και επιστημονική, γιατί βλέπω ότι όλοι έγιναν ειδήμονες, περιβαλλοντολόγοι, μηχανικοί, αρχιτέκτονες… Είναι αυτό που λέμε ότι στην Ελλάδα έχουμε μία βασική επιστήμη, την επιστήμη που λέγεται πανεπιστήμονας, τα ξέρουμε όλα όλοι».

«Διάβασα κάτι, χωρίς να ονομάσω ποιος το έγραψε και με τι πρόθεση. Διάβασα πρόσφατα και έμεινα μόνο στο οικολογικό, ότι η Οικολογική Κίνηση… Εγώ δεν τοποθετήθηκα επίσημα πουθενά. Αυτοί έχουν γράψει και μάλιστα μέχρι και τον τρόπο που θα πέσει, το τι θα γίνει. Όλα αυτά είναι αβάσιμα. Δεν υπάρχει κάτι, τουλάχιστον από επίσημα χείλη, εγώ εκφράζω τη Δημοτική Αρχή, η Τεχνική Υπηρεσία είναι εκεί, εμείς δεν είπαμε τίποτα. Όλοι αυτοί όμως δημιούργησαν ένα θόρυβο. Μπορεί να είναι έτσι, μπορεί να είναι αλλιώς. Από τη στιγμή που δεν τοποθετήθηκα μέχρι σήμερα επίσημα, θα έλεγα κρατείστε μικρό καλάθι», πρόσθεσε ο κ. Παπαδόπουλος, μετά από σχετική ερώτηση.

Θανάσης Σιουτόπουλος