ΜΕ ΤΟ… ΤΡΕΜΠΛ Η ΔΟΞΑ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΗΣΕ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΑ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΤΗΣΗΣ ΣΤΗ Γ’ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ ΡΕΑΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ

 

  • Γιώργος Παπαδόπουλος (Δήμαρχος Δράμας): Όλη η Δράμα Δόξα, είμαστε κοντά στον σύλλογο
  • Γιάννης Δάντζερας (Πρόεδρος Γ.Σ. Δόξα): Καλώ τον κόσμο και τους επιχειρηματίες να στηρίξουν την ομάδα
  • Γιώργος Λάλας (προπονητής Δόξας): Η επανεκκίνηση έγινε – Ευχαριστώ τους συνεργάτες μου και τους παίκτες

 

Η Κυριακή 1η Ιουνίου 2025 έγραψε το ημερολόγιο και η Δόξα της περιόδου 2024-25 αποχαιρετά τα τοπικά πρωταθλήματα με το ερώτημα για πού; Υπάρχουν δύο δρόμοι, στον πρώτο κυριαρχεί ο ρεαλισμός και στον άλλον, ο συναισθηματισμός.

Η Δόξα έχει το κυρίαρχο στοιχείο ότι μπορεί να συμπορεύεται και με τα δύο, αφού στον συναισθηματισμό έχει δεξαμενές ανενεργές. Το ζητούμενο εδώ είναι ο ρεαλισμός και ο προγραμματισμός σε δεδομένα και όχι σε επιθυμίες.

Δηλώσεις στους πανηγυρισμούς

Ο Άγγελος Καλλινικίδης, Δραμινός επιχειρηματίας, ηγήθηκε λειτουργικά και οικονομικά στην περίοδο που έληξε. Αφού ευχαρίστησε τους Δοξαίους, ευχήθηκε να βρεθεί του χρόνου στην πιο πάνω κατηγορία.

Ο Δήμαρχος Δράμας Γιώργος Παπαδόπουλος ευχήθηκε τα καλύτερα, λέγοντας ότι όλη η Δράμα είναι Δόξα.

Ο Πρόεδρος του Γ.Σ. Δόξα Γιάννης Δάντζερας κάλεσε σε συσπείρωση τον κόσμο, λέγοντας ότι στο θέμα του γηπέδου η σύμπραξη με τον Δήμο θα είναι καθοριστική.

Τέλος ο προπονητής Γιώργος Λάλας ευχαρίστησε συνεργάτες και παίκτες για τις επιτυχίες.

Η Γ’ Εθνική περιόδου 2025-26

Σε 6 ομίλους των 12 ομάδων θα έχε η νέα χρονιά, σύνολο 72 ομάδες. Εξ αυτών 4 θα ανέβουν, 18 θα υποβιβαστούν με play off και play out. Οι περίοδοι θα είναι22 αγωνιστικές συν 5 η β’ φάση, σύνολο 27. Στη γ’ φάση για άνοδο σε 6 αγώνες και οι 2 πρώτοι θα ανέρχονται στη Super League 2.

Ο 1ος όμιλος

Δόξα, Ορεστιάδα, Πανθρακικός, ΑΟ Ξάνθης, Αετός Οφρυνίου, Αμμξουδιά, Κιλκισιακός, Κρηστώνη και οι 4 από τις 6 ομάδες της Θεσσαλονίκης (Θέρμη, Μηχανιώνα, Καλαμριά, Εύοσμος, Ηρακλής, Συκιές).