
Υπογράφηκε η σύμβαση για την ανάπλαση των αύλειων χώρων του Δημοτικού Σχολείου Παρανεστίου και του Γυμνασίου με Λ.Τ. Νικηφόρου.
Σε σχετική ανάρτησή του, ο Δήμαρχος Παρανεστίου κ. Αναστάσιος Καγιάογλου ανέφερε τα εξής:
Με τα έργα αυτά, τα δύο σχολεία του Δήμου μας αποκτούν σύγχρονους και πρότυπους αύλειους χώρους, που θα αποτελούν σημείο αναφοράς για τους μαθητές αλλά και τους επισκέπτες μας.
Στο Δημοτικό Σχολείο Παρανεστίου, ο αύλειος χώρος θα αναπλαστεί πλήρως, προσφέροντας ένα ασφαλές και ευχάριστο περιβάλλον για παιχνίδι και δημιουργική απασχόληση.
Στο Γυμνάσιο με Λ.Τ. Νικηφόρου, πέρα από την ολική αναμόρφωση του αύλειου χώρου, θα δημιουργηθεί ένα θεματικό πάρκο που θα περιλαμβάνει:
– υπαίθριο εργαστήρι φυσικής
– πάρκο ηλιακών ρολογιών
– αστρονομικό παρατηρητήριο
Ο Δήμος μας συνεχίζει να επενδύει στην εκπαίδευση, την καινοτομία και φυσικά στα παιδιά μας, δημιουργώντας σύγχρονες και ασφαλείς υποδομές για το μέλλον!

