Σημαντικές διακρίσεις πέτυχαν Δραμινοί μαθητές στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό πειραμάτων Φυσικής με τίτλο «Θέλουμε πειράματα». Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε για δεύτερη φορά φέτος και είχαν δικαίωμα συμμετοχής μαθητές δημοτικών, γυμνασίων και λυκείων από όλη τη χώρα, οι οποίοι κλήθηκαν να βιντεοσκοπήσουν ένα πείραμα Φυσικής στο σχολικό εργαστήριο ή έξω από αυτό, ενώ στο διάρκειας έως 3 λεπτών video θα έπρεπε να εμπεριέχεται η θεωρητική υποστήριξη του πειράματος.
Σημαντικές επιτυχίες καταγράφηκαν στο διαγωνισμό από μαθητές του φροντιστηρίου μέσης εκπαίδευσης Ηράκλειτος ε υπεύθυνη καθηγήτρια τη φυσικό κ. Γεωργία Βαγγέλη.
Έτσι, με βάση τα αποτελέσματα του διαγωνισμού στην κατηγορία «Νέες Τεχνολογίες» το πείραμα με τίτλο «Πειράματα στην ανάκλαση και στη διάθλαση του φωτός» έλαβε εύφημο μνεία. Συμμετείχαν οι μαθητές/τριες της Γ’ Γυμνασίου Καζαντζίδης Αστέρης, Κούτλες Φώτης, Ρούτση Χριστίνα, μέσω του φροντιστηρίου Ηράκλειτος με υπεύθυνη καθηγήτρια τη φυσικό κ. Γεωργία Βαγγέλη.
Στα ομαδικά πειράματα του Λυκείου, την 1η θέση κατέλαβε το πείραμα με τίτλο «Πειραματική απόδειξη του θεωρήματος Torricelli». Στην ομάδα συμμετείχαν οι μαθητές/τριες της Γ’ Λυκείου Δίδογλου Κωνσταντίνα, Μιχαηλίδου Φιλιώ, Παπαδόπουλος Μαρίνος-Κωνσταντίνος, Παραστατίδου Στέλλα, μέσω του φροντιστηρίου Ηράκλειτος με υπεύθυνη καθηγήτρια τη φυσικό κ. Γεωργία Βαγγέλη.
Στην ίδια κατηγορία έλαβε εύφημο μνεία το πείραμα με τίτλο «Πειραματική επίδειξη του νόμου του Joule», από τους μαθητές/τριες της B’ Λυκείου Λαμπριανίδου Κατερίνα, Μελλές Λευτέρης, Παπαδοπούλου Βιργινία, μέσω του φροντιστηρίου Ηράκλειτος με υπεύθυνη καθηγήτρια τη φυσικό κ. Γεωργία Βαγγέλη.
Επίσης, έλαβε εύφημο μνεία και το πείραμα με τίτλο «Πειραματικός υπολογισμός του συντελεστή τριβής ολίσθησης». Στην ομάδα συμμετείχαν οι μαθητές/τριες της Α’ Λυκείου: Καραγκιοζόπουλος Γιάννης, Μιγδάνη Αλεξία, Σγουράδης Γιώργος, μέσω του φροντιστηρίου Ηράκλειτος με υπεύθυνη καθηγήτρια τη φυσικό κ. Γεωργία Βαγγέλη.
Στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού αναφέρεται πως «Σε μια δύσκολη χρονιά, που η πανδημία δεν επέτρεψε την ομαλή λειτουργία των εργαστηρίων Φ.Ε., η συμμετοχή των σχολείων και των μαθητών/τριών υπήρξε ικανοποιητική.
Ιδιαίτερα μας χαροποιούν τα εξής:
-Είχαμε συμμετοχή μαθητών/τριών από όλες τις περιοχές της Ελλάδας, τόσο από δημόσια όσο και από ιδιωτικά σχολεία.
-Είχαμε μεγάλη συμμετοχή μαθητών/τριών με ειδικές ανάγκες.
-Είχαμε συμμετοχή Φροντιστηρίων τα οποία επιδεικνύουν σημαντικό έργο και σε επίπεδο εργαστηριακής διδασκαλίας της Φυσικής.
Αποδείξαμε ότι τα εργαστήριά μας παράγουν σημαντικό έργο και οι συνάδελφοί μας, ΠΕ4 αλλά και ΠΕ70 στην πρωτοβάθμια, έχουν τη διάθεση και το μεράκι να δουλέψουν με τους μαθητές/τριές τους βοηθώντας στην ανάπτυξη της επιστημονικής τους σκέψης και αναβαθμίζοντας την ποιότητα διδασκαλίας των μαθημάτων φυσικών επιστημών».