ΣΕ ΔΕΙΝΗ ΘΕΣΗ ΟΙ ΠΑΤΑΤΟΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν την τρέχουσα χρονική περίοδο οι πατατοκαλλιεργητές του Κ. Νευροκοπίου είναι πολλά και σημαντικά. Η περσινή σοδειά τους παραμένει αδιάθετη, η τιμή πώλησης του προϊόντος είναι χαμηλή, ενώ παράλληλα δεν έχουν λάβει αποζημιώσεις λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. Η εστίαση και τα ξενοδοχεία που απορροφούσαν μεγάλες ποσότητες δεν λειτουργούν και παράλληλα η πρόσβαση στα μεγάλα σούπερ μάρκετ είναι περιορισμένη. Αποτέλεσμα χιλιάδες τόνοι πατάτας να βρίσκονται σε αποθήκες και να κινδυνεύουν να σαπίσουν και να πεταχτούν σε σύντομο χρονικό διάστημα. Κι όλα αυτά ενώ πλησιάζει η νέα καλλιεργητική περίοδος, με τους πατατοκαλλιεργητές του Κ. Νευροκοπίου να πρέπει μέσα σε αυτή την απελπιστική κατάσταση να ξεκινήσουν τη νέα τους προσπάθεια, χωρίς όμως να έχουν το απαιτούμενο κεφάλαιο για να ανταπεξέλθουν σε νέα έξοδα.

Στο πλαίσιο αυτό, μια επιχείρηση στήριξης και ουσιαστικά διαφήμισης και αύξησης των πωλήσεων της πατάτας Κ. Νευροκοπίου ξεκίνησε μέσα από ένα διαδικτυακό κάλεσμα, το οποίο βρήκε μεγάλη ανταπόκριση σε όλη την Ελλάδα. Το διαδίκτυο σίγουρα μπορεί να αποτελεί ένα αμφιλεγόμενο μέσο, με θετικά και αρνητικά, όμως μπορεί να κινητοποιήσει ένα μεγάλο αριθμό χρηστών του, ειδικά μάλιστα αν η πρόσκληση έχει χαρακτήρα κοινωνικής δικαιοσύνης.

Έτσι, ο ιδιαίτερα δραστήριος δημοσιογράφος του Κ. Νευροκοπίου κ. Γρηγόρης Παρασκευόπουλος, μέσα από τη διαδικτυακή ομάδα στο facebook «NEVROKOPI PRESS», ξεκίνησε την προσπάθεια στήριξης των πατατοκαλλιεργητών του Κ. Νευροκοπίου. Με συνεχείς αναρτήσεις απευθύνθηκε κάλεσμα σε όλα τα μέλη της ομάδας για να στηρίξουν τους πατατοπαραγωγούς και να προβούν σε μαζικές αγορές πατάτας από κάθε διαθέσιμο σημείο πώλησης το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου. Η ανταπόκριση ήταν συγκινητική. Χιλιάδες κοινοποιήσεις των αναρτήσεων, χιλιάδες θετικές αντιδράσεις, εκατοντάδες σχόλια, εκατοντάδες νέα μέλη στην ομάδα του facebook και συνάμα πλήθος φωτογραφιών με συσκευασίες πατάτας Κ. Νευροκοπίου από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Μάλιστα, σημαντικά ήταν και τα αποτελέσματα σε επίπεδο πωλήσεων, καθώς, στο πλαίσιο του διαδικτυακού καλέσματος, διατέθηκαν αρκετοί τόνοι πατάτας σε όλη την Ελλάδα.