Η ΛΗΞΗ ΤΩΝ ΜΠΑΡΑΖ Γ’ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ 2026-27 ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟ ΕΝΑΥΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΜΑΥΡΑΕΤΩΝ

  • Δηλώσεις του Προέδρου της Δόξας Λευτέρη Καλλινικίδη για το θέμα των BAN
  • Ο Αλέξης Κόντος άμεσος συνεργάτης του Άγγελου Καλλινικίδη
  • Ελευθερούπολη (από ΕΠΣ Καβάλας), Καστανιές (από ΕΠΣ Έβρου) και ΑΟ Καβάλας οι νέες ομάδες του ομίλου

Η ολοκλήρωση και τυπικά του πρωταθλήματος 2025-26 θα σημάνει για τη Δόξα την έναρξη της νέας σεζόν, όπου τα δεδομένα των ομίλων και οι υποχρεωτικές συμμετοχές νεαρών παικτών θα καθορίσουν και τη μορφή του νέου ρόστερ.

Για τη Δόξα δεδομένος θα είναι ο αγωνιστικός σχεδιασμός με βάση 14-15 παικτών, ένα προπονητικό team με επικεφαλής τον Γιώργο Αγγελίδη, την αναβάθμιση σε νέο ρόλο του μέχρι πρότινος αρχηγού Αλέξη Κόντου και ζητούμενο ο «βραχνάς» με τα ban που είναι μια άδικη αντιμετώπιση ενός ερασιτεχνικού σωματείου με υποχρεώσεις μιας ΠΑΕ, που σημαίνει μεγάλη οικονομική επιβάρυνση.

Νέες αφίξεις

Ο Άρδας Καστανέων (ΕΠΣ Έβρου), ο Ορφέας Ελευθερούπολης (ΕΠΣ Καβάλας) είναι οι πρωταθλητές των Ενώσεων που ανέρχονται στη Γ’ Εθνική στον 1ο όμιλο. Μαζί τους και ο ΑΟ Καβάλας που υποβιβάζεται από Super League 2.

Σε νέο ρόλο ο Αλέξης Κόντος

Την εμπειρία του και τις παραστάσεις του Αλέξη Κόντη θέλει να αξιοποιήσει η διοίκηση της Δόξας εντάσσοντάς τον σε ρόλο κλειδί κοντά στον επικεφαλής της διοικούσας κ. Άγγελο Καλλινικίδη.

Δηλώσεις Λ. Καλλινικίδη για τα BAN

Απαντήσεις στα φλέγοντα ερωτήματα γύρω από το θέμα των BAN της FIFA έδωσε μιλώντας στην ιστοσελίδα monobala.gr ο Πρόεδρος της Δόξας Δράμας κ. Λευτέρης Καλλινικίδης.

Τα κυριότερα σημεία των δηλώσεών του ήταν τα εξής:

-«Τον Ιούλιο του 2025 ήρθε το πρώτο γράμμα, μια εβδομάδα μετά την εκλογή της νέας διοίκησης. Εκεί ενημερωθήκαμε και άρχισε η αλληλογραφία με ΕΠΟ, ΦΙΦΑ και ισπανικούς συλλόγους, μέσω πόρταλ με πρόσβαση για όλους. Συμβουλευτήκαμε πολλούς δικηγόρους, κάποιους και από το εξωτερικό»

-«Δεν υπάρχει διαφυγή, είναι μονόδρομος η άρση των BAN. Και με άλλο ΑΦΜ, αν θες να ονομάζεσαι και αύριο “Δόξα Δράμας”, θα θεωρείσαι αθλητικός διάδοχος».

-«Αν δεν επιλυθεί το θέμα, δεν θα μπορούμε να πάρουμε μέρος στο πρωτάθλημα. Η άρση των BAN είναι δηλαδή αναγκαία προϋπόθεση για τη συνέχιση της αγωνιστικής δραστηριότητας του συλλόγου. Η διοίκηση εργάζεται σε αυτή την κατεύθυνση με κάθε διαθέσιμο νόμιμο μέσο. Η Δόξα βρίσκεται αντιμέτωπη με μια πραγματικότητα όπου το μονοπάτι που έχει επιλεγεί για την επαναφορά του συλλόγου σε υγιή βάση είναι γεμάτο εμπόδια και κλειδωμένες πόρτες. Παρ’ όλα αυτά, η προσπάθεια συνεχίζεται με συνέπεια και σεβασμό στους θεσμούς, με στόχο λύσεις που διασφαλίζουν το μέλλον και τη δικαιοσύνη».

-«Βρισκόμαστε σε συνεχείς διαδικασίες, οι οποίες δεν είναι εύκολες. Απαιτείται χρόνος. Μέχρι τον Ιούλιο πιστεύω πως θα έχει λυθεί. Θέλουμε να διαλύσουμε αυτό το σύννεφο ανασφάλειας, αβεβαιότητας και ανησυχίας στους φίλους της Δόξας τους τελευταίους μήνες και γενικά στην κοινωνία της Δράμας γύρω από τα ΒΑΝ. Το ότι δεν αναλύουμε τα πάντα δεν σημαίνει ότι δεν δουλεύουμε κάθε μέρα με γνώμονα το συμφέρον του συλλόγου».