
Ο Γ.Γ. της Κ.Ε. του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας την Παρασκευή 15 Μαΐου θα πραγματοποιήσει επίσκεψη στην Ανατ. Μακεδονία – Θράκη. Το πρόγραμμα έχει ως εξής:
– Στις 9.30 π.μ. θα επισκεφτεί τη φαρμακοβιομηχανία «Pharmathen», όπου θα μιλήσει και θα συζητήσει με τους εργαζόμενους.
– Στις 11 π.μ. θα συναντηθεί με τον Δήμαρχο Μαρωνείας – Σαπών κ. Ιωάννου Απόστολο, στο δημαρχείο Μαρωνείας – Σαπών.
– Στις 6 μ.μ. θα απευθύνει χαιρετισμό στο 4ο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο Σαρακατσαναίων, που θα πραγματοποιηθεί στον συνεδριακό χώρο του ξενοδοχείου «Grecotel Astir Palace», στην Αλεξανδρούπολη.
– Στις 8 μ.μ. θα μιλήσει στην πολιτική συγκέντρωση της Κομματικής Οργάνωσης Ανατ. Μακεδονίας – Θράκης, στο κινηματοθέατρο ΡΕΞ στην Κομοτηνή.

