
Η κ. Αννέτα Τόλιου ανέφερε τα εξής, σχετικά με την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Ίδρυμα «Αιμίλιος Θ. Καλαϊτζίδης», το Σάββατο 4 Απριλίου 2026:

Ιδιαίτερα σημαντική εκδήλωση με ανάλυση των γεγονότων της Αγίας και Μεγάλης Εβδομάδας από τον Μητροπολίτη Δράμας κ. Δωρόθεο. Η ΝΙΚΗ παρευρέθηκε και σε αυτήν την εκδήλωση που έγινε στην Καλλίφυτο στο ίδρυμα Αιμίλιος Θ. Καλαϊτζίδης. Πολύ σημαντική εκδήλωση με ιδιαίτερα κατανυκτικό κλίμα, αναλύοντας ο Μητροπολίτης μας τι γιορτάζουμε όλες τις ημέρες της Μεγάλης Εβδομάδας. Στην συνέχεια η βραδιά συνεχίστηκε με χορωδία που με ιδιαίτερο κατανυκτικό κλίμα μας μεταφέρανε σε όλες τις ημέρες της Μεγάλης Εβδομάδας με ψαλμωδίες και ύμνους. Πολύ ενδιαφέρουσα εκδήλωση.



