
ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΟ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΛΙΜΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ Η ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΚΟΠΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΔΡΑΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΙΟΥΤΟΠΟΥΛΟΣ

Μέσα σε κλίμα αισιοδοξία και με μηνύματα ενότητας και συνεργασίας έγινε το ποδαρικό σε τοπικό επίπεδο για το νέο έτος. Συγκεκριμένα, το ξεκίνημα του 2026 για την Περιφερειακή Ενότητα Δράμας περιελάμβανε την καθιερωμένη εκδήλωση κοπής βασιλόπιτας, ανήμερα της Πρωτοχρονιάς, την Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2026, παρουσία της πολιτικής ηγεσίας του τόπου, εκπροσώπων του στρατού και των σωμάτων ασφαλείας, εκπροσώπων φορέων και συλλόγων, υπηρεσιακών παραγόντων και πολιτών. Νωρίτερα πραγματοποιήθηκε επίσημη Δοξολογία στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Εισοδίων της Θεοτόκου.

Ακολούθησε η εκδήλωση στο Διοικητήριο, μετά από πρόσκληση του Αντιπεριφερειάρχη Δράμας κ. Μιχάλη Μουρεβτίδη. Τη βασιλόπιτα ευλόγησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δράμας κ. Δωρόθεος. Παρευρέθηκαν οι Βουλευτές του Νομού Δράμας κ. Δημήτρης Κυριαζίδης, κ. Αναστάσιος Νικολαΐδης και κ. Θεόφιλος Ξανθόπουλος, οι Δήμαρχοι Δράμας κ. Γιώργος Παπαδόπουλος, Προσοτσάνης κ. Θόδωρος Αθανασιάδης, Δοξάτου κ. Γιώργος Βογιατζής και Παρανεστίου κ. Αναστάσιος Καγιάογλου, ο θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Κοινωνικής Πολιτικής κ. Αλέξης Παναγιωτίδης, ο Περιφερειακός Σύμβουλος, αρμόδιος για τον τομέα Διά Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς, κ. Κωνσταντίνος Κόντος, ο Περιφερειακός Σύμβουλος και επικεφαλής της παράταξης «Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία» κ. Στέργιος Ηλιόπουλος, Αντιδήμαρχοι και Δημοτικοί Σύμβουλοι Δήμων του Νομού Δράμας, ο Ανώτατος Διοικητής Φρουράς Δράμας Αντισυνταγματάρχης ΠΖ Χαράλαμπος Σωτηριάδης, ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Αστυνομίας Δράμας κ. Ιωάννης Παπαθανασίου, ο Διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Δράμας Αντιπύραρχος Δανιήλ Στούπας, ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Δράμας κ. Σπύρος Κιουλάνης, ο Πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Δράμας κ. Αναστάσιος Πούλιος, η Πρόεδρος του Περιφερειακού Τμήματος Δράμας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού κ. Νίνα Παπαδοπούλου, η Πρόεδρος της Ένωσης Κυριών Δράμας κ. Αλίκη Τσιαμούρα, η Καλλιτεχνική Διευθύντρια του Κοινωφελούς Ιδρύματος-Πνευματικού Κέντρου «Αιμίλιος Θεοχάρη Καλαϊτζίδης» κ. Πολύνα Μπανά, κ.α.

Το φλουρί της βασιλόπιτας ήταν στο κομμάτι του Δημάρχου Προσοτσάνης κ. Αθανασιάδη, ο οποίος έλαβε ένα συμβολικό δώρο από τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Μουρεβτίδη.

Οι ευχές και τα μηνύματα για το νέο έτος
Μετά την κοπή της βασιλόπιτας, δόθηκε ο λόγους στους εκπροσώπους της τοπικής κοινωνίας και οι παρευρισκόμενοι αντάλλαξαν ευχές για καλή χρονιά, με υγεία, ευλογία και ειρήνη. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ενότητα και τη συνεργασία που απαιτείται για να επιλυθούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Δράμα.

Αρχικά, τις ευχές του εξέφρασε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δράμας κ. Δωρόθεος και στη συνέχεια ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Μουρβετίδης ευχαρίστησε όλους για την παρουσία τους. Όπως είπε, «πιστεύω ότι η καινούργια χρονιά θα είναι ακόμη πιο παραγωγική και πιο δημιουργική. Αυτό εξαρτάται από εμάς. Γιατί όταν εμείς είμαστε ενωμένοι, έχουμε καλή συνεργασία και βάζουμε το κοινό συμφέρον πάνω από όλα, τότε θα πετύχουμε πράγματα προς όφελος των πολιτών που εμάς μας έχουν ψηφίσει και κάποιοι άλλοι άνθρωποι είναι σε θέσεις που προσφέρουν από εκεί κοινωνικό έργο επ’ ωφελεία των πολιτών».
Ο Βουλευτής κ. Κυριαζίδης επεσήμανε ότι «κάθε νέο έχει μέσα την ελπίδα για κάτι καλύτερο» και πρόσθεσε: «Υπάρχει μια ανισορροπία, η οποία δυστυχώς επαυξάνεται με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε σε περιθωριοποίηση, πολλές φορές σε μια μετάλλαξη, γινόμαστε σαν μηχανές. Δηλαδή εγκαταλείψαμε τον άνθρωπο και είμαστε αναγκασμένοι να παλέψουμε». Ακόμη, σημείωσε: «Εύχομαι μία καλή χρονιά με υγεία και δύναμη και καλό μυαλό σε όλους μας. Το λέω αυτό για τους πολιτικούς τους συναδέλφους μου, και γενικά σε όσους υπηρετούμε έναν τόπο που έχει δεινοπαθήσει σε πάρα πολλά επίπεδα, ειδικότερα με το δημογραφικό. Επειδή μπαίνουμε σε μια προεκλογική χρονιά, καλό είναι να έχουμε πάντα στο μυαλό μας τον τόπο μας».
Ο Βουλευτής κ. Νικολαΐδης ανέφερε: «Στο πρόσωπο των Δημάρχων του τόπου μας θα ήθελα να ευχηθώ καλή χρονιά με υγεία στους πολίτες του Νομού μας, στους κατοίκους, άνδρες, γυναίκες, παιδιά. Καλή χρονιά με ευλογία. Εύχομαι η νέα χρονιά να είναι μια χρονιά ακόμη πιο δημιουργική για όλους μας, για τον τόπο μας. Η ενότητα και η συνεργασία που ξεκίνησε τα τελευταία δύο χρόνια, να συνεχιστεί και σε αυτό το τρίτο έτος, ώστε αυτός ο παραμελημένος Νομός να βρει τον δρόμο που του αξίζει. Και αυτό θα το καταφέρουμε μόνο αν συνεργαζόμαστε και είμαστε δίπλα ο ένας στον άλλον, βάζοντας στην άκρη πολιτικές και κομματικές αντιπαραθέσεις, βάζοντας στην άκρη το χθες, κοιτώντας το σήμερα και το αύριο αυτού του τόπου».

Ο Βουλευτής κ. Ξανθόπουλος ευχήθηκε υγεία και ειρήνη, υπογραμμίζοντας ότι «ο πόλεμος είναι δίπλα μας και η προσωπική μας κατάσταση δεν πρέπει να μας θολώνει τη σκέψη». Ακόμη, σημείωσε: «Οι αγρότες είναι στα μπλόκα και διεκδικούν μια καλύτερη ημέρα και για αυτούς και για όλους τους υπόλοιπους. Άρα τουλάχιστον εμείς που είμαστε την πρώτη γραμμή της πολιτικής, έχουμε μια ευθύνη αυξημένη». Τέλος, ευχήθηκε σε όλους οικογενειακή ευτυχία, ατομική υγεία και κοινωνική αλληλεγγύη και «η χώρα μας να βρει τον δρόμο της, γιατί μας αξίζει μια καλύτερη Ελλάδα σε έναν κόσμο που αλλάζει διαρκώς».
Ο Δήμαρχος Δράμας κ. Παπαδόπουλος έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην αλληλεγγύη. Όπως είπε, «υπάρχουν οικογένειες και άνθρωποι που περνάνε δύσκολα» και για αυτό «ας είμαστε περισσότερο αλληλέγγυοι απέναντι στον συνάνθρωπό μας». Επίσης ευχήθηκε δημιουργικότητα, επισημαίνοντας: «Είμαι πεπεισμένος ότι η προσπάθεια των Δημάρχων, της Αντιπεριφέρειας και των Αντιπεριφερειαρχών, το 2026 θα φέρει αποτελέσματα, γιατί όλος ο σχεδιασμός και η αγωνία και η προσπάθεια των προηγούμενων ετών, 2024 και 2025, θα ξεδιπλωθεί μέσα στο 2026».
Ο Δήμαρχος Παρανεστίου κ. Καγιάογλου είπε ότι «όλοι μαζί ενωμένοι μπορούμε να δημιουργήσουμε και να καταφέρουμε πράγματα για τον τόπο μας που δυστυχώς έχει μείνει πίσω» και πρόσθεσε ότι «χρειάζεται δύναμη, λίγο παραπάνω».
Ο Δήμαρχος Δοξάτου κ. Βογιατζής ανέφερε ότι «σε μια στιγμή χρονικά που τα προβλήματα σε όλη την κοινωνία έχουν περισσέψει, εύχομαι σε όλους εμάς, στις τοπικές αρχές, κοινή λογική, σύνεση και δύναμη, να πάρουμε τις σωστές αποφάσεις το 2026 και να μπορέσουμε να βοηθήσουμε τον τόπο να ξεπεράσει τα μεγάλα προβλήματα».
Ο Δήμαρχος Προσοτσάνης κ. Αθανασιάδης σημείωσε ότι «οι ευχές μπορούν να πιάσουν, αν όλοι εμείς συναινέσουμε για να κάνουμε το 2026 ακόμη καλύτερο. Από εμάς εξαρτάται, να ανεβάσουμε λίγο ακόμα τον βηματισμό μας. Στα χεριά ας εξαρτάται ο Νομός και η τύχη των πολιτών, από αυτό που μας αναλογεί. Οι ευχές που έδωσαν όλοι να πιάσουν».
Ο Περιφερειακός Σύμβουλος κ. Ηλιόπουλος ευχήθηκε σε όλους να είναι «πάμπλουτοι στη χαρά και πάμφτωχοι στον πόνο» και έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην ειρήνη, καθώς «γεωπολιτικά βρισκόμαστε ένα πάρα πολύ δύσκολο σημείο. Έχουμε πολέμους δίπλα μας που δυστυχώς αρχίζουν να μας ακουμπάνε».
Ο θεματικός Αντιπεριφερειάρχης κ. Παναγιωτίδης αναφέρθηκε και ο ίδιος στην ειρήνη, υπογραμμίζοντας ότι «παλιά λέγαμε ειρήνη πάνω από όλα». «Η ειρήνη είναι το βασικό στον κόσμο μας», πρόσθεσε.
Ο Περιφερειακός Σύμβουλος κ. Κόντος ευχήθηκε «το νέο έτος να είναι ένθεο με υγεία, αγάπη, αλληλεγγύη, ανθρωπιά και συμπαράσταση» και πρόσθεσε: «Χρειαζόμαστε συσπείρωση δυνάμεων σε αυτόν τον τόπο και να παραμείνουμε όλοι στρατευμένοι σε κοινούς στόχους που μπορούν και πρέπει να μας οδηγούν για το καλό των συμπολιτών μας».

