ΜΕ ΣΥΝΘΗΜΑ «ΓΙΑΤΙ ΜΙΑ ΕΥΧΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΩΤΙΣΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΠΟΛΗ»

Με δεκάδες κάρτες με ευχές από παιδιά στολίστηκε «Το δέντρο των ευχών», το οποίο βρίσκεται στο παρκάκι στη συμβολή των οδών Άρμεν με Λαμπριανίδη, απέναντι από το παλιό Δημαρχείο.

Η σχετική εκδήλωση πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Παρασκευής 12 Δεκεμβρίου 2025, με μεγάλο πρωταγωνιστή τον Άη Βασίλη, ο οποίος κέντρισε το ενδιαφέρον των παιδιών που έσπευσαν να του μιλήσουν και να φωτογραφηθούν μαζί του.

Η εκδήλωση «ντύθηκε» μουσικά από τη Μικτή Χορωδία του Δήμου Δράμας, η οποία ερμήνευσε χριστουγεννιάτικα τραγούδια. Συμμετείχε πλήθος παιδιών τα οποία κρέμασαν στο δέντρο τις κάρτες τους, οι οποίες είτε ετοιμάστηκαν τις προηγούμενες ημέρες είτε ετοιμάστηκαν εκείνη την ώρα σε συνεργασία με τους ανθρώπους του Κέντρου Νεότητας του Δήμου Δράμας.

Η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού του Δήμου Δράμας κ. Δέσποινα Αβραμίδου σημείωσε: «Για ακόμη μια χρονιά το Δέντρο των Ευχών στολίζεται στο παρκάκι Άρμεν με Λαμπριανίδη. Μια ιδέα που πραγματοποιήθηκε πέρυσι και φέτος είναι η δεύτερη χρονιά. Θέλουμε να έχουμε ένα μέρος όπου τα παιδιά θα εκφράζουν τις ιδέες, τα όνειρά τους και τις σκέψεις τους. Είναι ένα δέντρο φωτεινό, γεμάτο χαμόγελα και αγάπη. Το σύνθημά μας είναι “γιατί μια ευχή μπορεί να φωτίσει ολόκληρη την πόλη”.

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον Δήμαρχο, το Κέντρο Νεότητας, όλους τους εθελοντές και τους δασκάλους, τη Μικτή Χορωδία του Δήμου, τους Αντιδημάρχους και τους υπάλληλους, που πίστεψαν την ιδέα και μπορούμε να την πραγματοποιήσουμε με επιτυχία και ενθουσιασμό, παρουσία πολύ κόσμου».