Η ΔΕΥΑΔ, με ανακοίνωσή της, κάνει γνωστό ότι «συνεχίζονται οι αποκαταστάσεις τομών με άσφαλτο στο μεγαλύτερο μέρος του Δήμου». Συγκεκριμένα, το τελευταίο διάστημά έγιναν αποκαταστάσεις τομών με άσφαλτο στη Δ.Κ . Χωριστής.

«Οι εργασίες θα συνεχιστούν έως ότου αποκατασταθούν όλες οι τομές στο σύνολο του Δήμου μας. Η ΔΕΥΑΔ και η Δημοτική Αρχή θα συνεχίζουν να δίνουν λύσεις στα προβλήματα των δημοτών».


