
ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 1-6-25 Η ΔΟΞΑ ΕΠΙΖΗΤΑ ΤΗ ΝΙΚΗ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ ΑΕΤΟ ΟΦΡΥΝΙΟΥ – ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ Γ’ ΕΘΝΙΚΗ
- Κεκλεισμένων των θυρών λόγω τιμωρίας με 40+20 παρουσίες από Δόξα και Οφυύνιο αντίστοιχα
- Γιώργος Λάλας (προπονητής Δόξας): Θα δώσουμε την ψυχή μας
- Αλέξης Κόντος (αρχηγός): Μας αξίζει η άνοδος
- Μετά από 37 παιχνίδια και 128-16 διαφορά τερμάτων ήρθε η ήττα στην Ξάνθη που επιστρέφει στη Γ’ Εθνική
Την Κυριακή 1 Ιουνίου 2025 τελειώνουν τα μπαράζ για άνοδο των 28 ομάδων ΕΠΣ στη Γ’ Εθνική. Ήδη ο προσεχής αντίπαλος της Δόξας Αετός Οφρυνίου, καθώς και ο ΑΟ Ξάνθης, μετά την παρθενική ήττα των Μαυραετών, είναι στη Γ’ Εθνική.
Δόξα: Στο νήμα
Στον οργανισμό της Δόξας ο συναγερμός και η πίστη συμβαδίζουν και η αναμέτρηση της Κυριακής έχει τα στοιχεία του αγώνα χωρίς αύριο. Ήδη από την Ξάνθη ο προπονητής κ. Γιώργος Λάλας και ο πολύπειρος αρχηγός Αλέξης Κόντος ήταν απόλυτοι για την κατάκτηση της νίκης και μόνο αυτής.
Κεκλεισμένων το ματς
Μόνο 60 θα είναι οι τυχεροί» που θα δουν ζωντανά το παιχνίδι, αφού έτσι προβλέπει ο σχετικός κανονισμός μετά την τιμωρία της Δόξας στην Αμμουδιά.
Πανηγυρίζει ο Αετός Οφρυνίου για την άνοδο
Σίγουρα η ομάδα της Καβάλας έδειξε μια σταθερότητα στα μπαράζ και με όπλο την άμυνα (δέχτηκε 1 γκολ) βρέθηκα στη Γ’ Εθνική.
Με κριτήρια ΟΥΕΦΑ οι καλύτεροι τέταρτοι στα μπαράζ
Για τη Δόξα που είναι σήμερα στους τέσσερις ισχύουν τα κριτήρια ΟΥΕΦΑ.

