Τα βιωματικά press trips της ΠΑΜΘ άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις στους εκπροσώπους του τουρισμού και των media του εξωτερικού

 

Εξαιρετικά θετικός είναι ο απολογισμός από τα τρία συναρπαστικά ταξίδια εξοικείωσης και γνωριμίας με την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, που διοργάνωσε η ΠΑΜΘ σε συνεργασία με την Choose Strategic Communications Partner, για ξένους τουριστικούς πράκτορες, δημοσιογράφους, bloggers και influencers.

Οι περιηγητικές αυτές εμπειρίες, που πραγματοποιήθηκαν από τις 18 έως και 22 Οκτωβρίου για προσκεκλημένους από την Πολωνία, από τις 15 έως και 18 Νοεμβρίου για αντιπροσώπους των ΜΜΕ και του τουρισμού από την Κύπρο και τη Σερβία, καθώς και από τις 23 έως και τις 26 Νοεμβρίου για φιλοξενούμενους από τη Σερβία, την Κύπρο και τη Θεσσαλονίκη, αποτελούν ένα ακόμη επιτυχημένο κεφάλαιο της βασικής τουριστικής καμπάνιας της Περιφέρειας με το κεντρικό μήνυμα «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα». Από τις 16 έως και 20 Δεκεμβρίου, στο τρέχον ταξίδι εξοικείωσης φιλοξενούνται επισκέπτες από το Βέλγιο, την Βουλγαρία, τη Θεσσαλονίκη, την Αθήνα και τη Σερβία. Οι φιλοξενούμενοι έχουν τη μοναδική ευκαιρία να εξερευνήσουν την περιοχή, να ζήσουν μια αυθεντική εμπειρία και να ανακαλύψουν τον πλούτο του φυσικού, πολιτιστικού και ιστορικού κληρονομήματος της περιοχής.

 

Αποτέλεσμα των εν λόγω ταξιδιωτικών αποστολών είναι η προβολή μιας ιδιαίτερα θετικής εικόνας της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης από τους συμμετέχοντες στα μέσα με τα οποία συνεργάζονται, με τη δημιουργία on line περιεχομένου, ειδικών αφιερωμάτων αλλά και άρθρων που παρουσιάζουν την ΠΑΜΘ ως έναν απόλυτα ξεχωριστό και αυθεντικό προορισμό.

Κατά τη διάρκεια των press trips της ΠΑΜΘ, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον φυσικό, πολιτιστικό και ιστορικό πλούτο του τόπου. Ξεναγήθηκαν στα σημαντικότερα πολιτιστικά και θρησκευτικά μνημεία της περιοχής, περιπλανήθηκαν σε παρθένα δάση, περπάτησαν δίπλα από τα μεγαλύτερα ποτάμια της χώρας, γεύτηκαν τοπικές συνταγές, ανακάλυψαν γραφικά χωριά και βέβαια επισκέφτηκαν τις πανέμορφες πόλεις της Περιφέρειας: την Καβάλα, την Αλεξανδρούπολη, την παλιά πόλη της Ξάνθης αλλά και την Κομοτηνή. Την καρδιά των ταξιδευτών έκλεψαν αξιοθέατα, όπως το επιβλητικό Δέλτα του Έβρου, η Αρχαία πόλη των Φιλίππων, παραδοσιακοί οικισμοί, όπως το Σουφλί, φημισμένα τοπικά οινοποιεία, αλλά και τοπία απαράμιλλης φυσικής ομορφιάς, όπως το σπήλαιο του Αγγίτη.

Κεντρικός στόχος των προωθητικών αυτών δράσεων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, οι οποίες αποτελούν μέρος της τουριστικής καμπάνιας με κεντρικό μήνυμα «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα», είναι η ανάδειξη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της ευρύτερης περιοχής σε αγορές του εξωτερικού και η προβολή μιας Ελλάδας αναλλοίωτης που μπορεί να αποτελέσει σπουδαίο τουριστικό πόλο έλξης για όλο το χρόνο.